
Titkársági előadó Pécs
Azonosító: 106-SZÜ-1483/6/2025.
Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
felvételt hirdet igazgatási előadó (titkárság) beosztás betöltésére
Munkahely megnevezése: Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság
Dél-dunántúli Regionális Igazgatóság
Beosztás: titkársági előadó
Besorolás: RIASZ B
Munkavégzés helye: 7623 Pécs, Csend utca 3.
Munkarend: vezényléses
Jogviszony: határozatlan idejű, rendvédelmi igazgatási
Bérezés, egyéb juttatások: a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati viszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvényben (Hszt.) meghatározottak szerint
Főbb feladatok:
- titkársági feladatok ellátása,
- más szervezeti egységek közötti kapcsolattartás, koordináció,
- adatrögzítés, nyilvántartási rendszerek használata,
- ügyfélszolgálaton/elektronikusan átvett kérelmek adminisztrálása.
- iratanyagok küldésének nyomon követése
- szükség szerint átiratok szerkesztése
- iratkezelés
A beosztás betöltésének követelményei:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet,
- cselekvőképesség,
- középfokú végzettség,
- jó kommunikációs készség,
- rugalmasság, dinamikusság, felelősségtudat, terhelhetőség, tolerancia,
- foglalkozás-egészségügyi orvosi alkalmassági vizsgálaton való részvétel és alkalmas minősítés,
- felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek,
A beosztás betöltéséhez előnyt jelent:
- angol nyelvismeret,
- Robotzsaru rendszer ismerete,
- excel ismeret,
Elvárt kompetenciák:
- együttműködő képesség,
- terhelhetőség, stressztűrő-képesség,
- problémamegoldó képesség, kezdeményező készség,
- pontos, önálló, gyors és precíz munkavégzés,
- minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság),
- megbízhatóság.
A jelentkezőnek be kell nyújtania:
- részletes szakmai önéletrajzát, amely tartalmazza a személyi adatait, szakmai végzettségeit, korábbi beosztásait, jelenlegi munkahelyét, elérhetőségeit,
- motivációs levelet,
- iskolai végzettséget, szakképesítés, nyelvismeretet igazoló okiratok másolata,
- három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány (mely a jelentkezésnek nem, de a munkakör betöltésének feltétele),
- a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a benyújtott anyagában foglalt személyes adatainak a kiválasztási eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez hozzájárul,
- a jelentkező nyilatkozata arról, hogy a munkakörbe való kiválasztása esetén hozzájárul az általa benyújtott eredeti okmányok megvizsgálásához.
A jelentkezés határideje: 2025. február 25.
A jelentkezés elbírálásának határideje: 2025. március 10.
A munkakör betöltésének kezdete legkorábban: 2025. március 20.
A jelentkezés benyújtásának helye és módja:
Jelentkezését az azonosító feltüntetésével az allashirdetes6@oif.gov.hu e-mail címre kérjük eljuttatni, az elektronikus levél mellékleteként kizárólag MS Office .doc vagy .docx szöveges dokumentumok, illetve .jpg vagy .pdf kiterjesztésű fájlok csatolhatók.
A meghallgatásra kiválasztott jelentkezőket a személyes elbeszélgetés időpontjáról telefonon értesítjük.
A jelentkezés elbírálásának eredményéről az érintetteket levélben, illetve telefonon tájékoztatjuk.