Impresszum

Tisztelt Látogató!

 

Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság az internetes honlapján elérhető részletes tájékoztatással kíván segítséget nyújtani a külföldiek 180 napon belül 90 napot meghaladó tartózkodósát, a bejelentési kötelezettségekkel és a menekültügyi szakterületet érintő kérdések megválaszolásában.

 

Tisztelettel kérjük, hogy mielőtt elektronikus levélben megkeresne bennünket, olvassa el az alábbiakat:

 

1.      Szeretnénk figyelmét felhívni a honlapon elhelyezett tájékoztató anyagainkra, különösen a „Tartózkodás Magyarországon”, a „Letelepedés Magyarországon” és a „Menekültként Magyarországon” menüket, melyekben részletes tájékoztatás érhető el az egyes eljárásokkal kapcsolatban.

 

2.      Az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság tájékoztatási kötelezettsége az annak hatáskörébe tartozó idegenrendészeti szakterület és a menekültügyi szakterületre vonatkozó kérdések megválaszolására terjed ki. Fentiek alapján Főigazgatóságunk - többek között - az alábbiak tekintetében nem nyújt tájékoztatást:

 

·         határátlépéssel kapcsolatos kérdések (kérjük, az általános rendőrségi feladatot ellátó szervet keressék fel)

 

·         a 180 napon belül 90 napot meg nem haladó tartózkodáshoz esetlegesen szükséges rövidtávú vízummal kapcsolatos kérdések (kérjük, hogy azzal kapcsolatban a Külgazdasági és Külügyminisztériumhoz forduljon)

 

·         állampolgárság megszerzése, honosítás (kérjük, hogy az illetékes kormányhivatalhoz vagy a Köztársasági Elnöki Hivatalhoz forduljon).

 

3.      E-mail és telefon útján időpontfoglalásra nincs mód. Kérjük, hogy honlapunk „Időpontfoglalás” funkcióját használja. Tájékoztatom, hogy az új időpontok kb. kettő hétre előre érhetőek el a rendszerben, így javasoljuk, hogy honlapunkon az időpont-foglalási funkciót kísérje figyelemmel, tekintettel arra, hogy folyamatosan kerülnek megnyitásra új időpontok.

 

Adatvédelmi és titoktartási okokból konkrét idegenrendészeti vagy menekültügyi eljárással kapcsolatos ügyekben elektronikus levél útján nem adhatunk felvilágosítást. Konkrét ügyekben kérjük, hogy az eljáró regionális igazgatóságot keresse fel ügyfélfogadási időben vagy forduljon ahhoz a külképviselethez, ahol a kérelmét benyújtotta.

 

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy amennyiben az Ön által kért információ szerepel honlapunkon, vagy kívül esik az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság hatáskörén, üzenetére nem küldünk külön választ, egyéb esetekben megkeresését az általános ügyintézési határidőn belül megválaszoljuk.

 

Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság

Cím: 1117 Budapest, Budafoki út 60.

Levelezési cím: 1903 Budapest, Pf. 314.

Fax: +36 1 463 9169

E-mail: migracio@oif.gov.hu

Hivatali kapu: BAH  - Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság - Főigazgatóság  300262738

BAHGPFOI  ORSZÁGOS IDEGENRENDÉSZETI FŐIGAZGATÓSÁG FOI       628239345

Sajtókapcsolat: sajto@oif.gov.hu

Call Center: +36 1 463 9292 (H-Cs: 8.00-16.00 óra, Péntek: 8.00-13.30 óra)

A Főigazgatóság és a Budapesti és Pest Vármegyei Regionális Igazgatóság I. sz. Ügyfélszolgálata a 33-as és a 133E jelzésű buszokkal a Budafoki útról, valamint az 1-es villamossal a Szerémi út felől közelíthető meg.




Utoljára szerkesztve: 2024.09.30. 11:36